|
Контакти: | 02/ 870 55 54 katiajivkova@yahoo.com |
Академичен статус: | доктор (2006) главен асистент (2006) |
Институционален статус: |
• УНСС, катедра „Медии и обществени комуникации”, главен асистент |
Членство в професионални институции: |
• ECREA (European Communication Research and Education Association (2009- ); |
Научни интереси: |
• теория на медиите и аудиториите: индустриални и социални медии; масова аудитория; аудиторията като производител и консуматор; • социология и регулация на медиите: медиите като социални институции (обществени и търговски медии); функции на медиите в обществото; трансформация на медиите и обществата; • социология на детството: социален контекст за развитието на детето; социализация на децата; функции на медиите в развитието на детето; трансформации на детството; виртуално детство. |
Основни публикации: |
Статии и доклади: • Михайлова, К. (2010) Кибернасилието сред деца: проявления и теоретизация на нов социален проблем. В: сп. „Начално образование”, бр. 1/2010., 14-24 стр. • Михайлова, К. (2009) Телевизията в развитието на детето. В: сп. „Начално образование”, бр. 5, 2009. стр. 3-13. • Михайлова, К. (2008) Алтернативи за защита на детската телевизионна аудитория в рамката на медийната регулация. В: сп. “Икономически алтернативи”, бр. 6, 2008. стр. 139-153. • Михайлова, К. (2008) Достъп и участие на медийните аудитории в дигиталното комуникационно пространство. В: сб. доклади от конференция на БСУ, „Икономика на знанието: нови перспективи за развитието на висшето образование”. т. 1, Бургас, 2008. стр. 42-50. • Mihailova, K. (2009) The Generation Gap in the Bulgarian Network Society. In: Sapio, B. at all (eds.). The Good, The Bad and The Challenging. Conference Proceedings. Vol. 2, 2009. pp. 1009-1018. • Mihailova, K. (2008) Serving the Vulnerable Audiences: The New Role for the PSB in the Broadband Information Society. In: Urban A., B. Sapio, T. Turk. COST Action 298 – Digital Television: Linking Users, Markets and Policies. 2008. pp. 186-195. |